Aj min hals!

Säg inte att jag håller på å bli sjuuuk. Det har jag fan inte tid med!
Nu ska jag ge mig iväg till gymmet. Pappsen ska kirra kort till mig på Högdalen Gym. Eftersom mitt Nautiluskort gick ut för någon månad sedan, så är jag in a need för ett nytt!

Ååh snart är det julisafton!! :')) Jag längtar så jag spricker. Även fast det aldrig blir som man tänkt sig och mot sina förväntningar, så är det något magiskt över den dagen. Allt är bara så fantastiskt underbart. Alla är glada och plötsligt är man 5 år igen och sitter och räknar ned timmarna till jultomten kommer. "Efter Kalle Anka" säger alltid pappa. Men jag orkar inte vänta så länge! Sen när han kommer brukar jag sitta i hans knä och om jag har tur får jag läsa på paketen vem dem är till!!!! HEheh.. skoja bara....... Fattar ni väl.

Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0