Dålig uppdatering i know!

Hello sunshines!
Nu sitter jag på min rompa och har nyss byggt pepparkakshus med samuel och emma. Haha svinfult blev det! Men det är lite charmen med det hela. Det ser så mycket godare ut än ett hus med raka linjer av glasyr och typ tre non-stop och geléhallon. 
Nej sånt gillar vi inte! Vi gillar fult!
Mormor och morfar är här, och hela lägenheten luktar just det; mormor och morfar. Åhh det är så mysigt! :')
MEN! Julafton är om två dagar och jag känner inte en gnutta julstämning! Inte för fem öre! Var äääääär duuuuuu? Buuuuuääääähäääääää :'(

Haha nu står lille plutten och spelar på mitt piano. Åh lilla lilla samuel. Men egentligen är han inte så liten. Han snackar bättre än mig och har definitivt mer i huvudet än vad jag hade när jag var fem. På riktigt. Jag menar, vem vet vad alla dinosauriesorter heter och kan berätta om växthuseffekten bättre än vad jag kan nu idag. När jag snart är 18? Vem förstår hur en liten blomma kan påverka ett vulkanutbrott när man är FEM ÅR??? Aaah bli inte äldre. Då stryper jag dig.
NeeeHeej jag är en snäll syster. Och jag älskar min lillebror! Oftast.

Min pojkvän hälsar.

Kommentarer
Anonym

hhahaha faaan vad du byter pojkvän ofta prutt!!!

Nämen åh känns som att någon har tagit inspiration från min blogg "världens bästa bror" HAHAHHA

2008-12-22 19:36:15
URL: http://moiii.blogg.se/
Anonym

hurfan gjorde du det där??? haha

2008-12-23 12:20:21

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0