Fullast vinner!

Nu sitter jag här invirad en handduk och ska snart börja göra mig iordning for tonight.
Vi ska hem till ida och socialdricka. Bara för att det är gott liksom! Sen ska vi vidare och göra stan osäker. Ha Ha Ha.

Nu måste jag fortsätta hjälpa morsan lite i hemmet. Mormor och morfar kommer som sagt på söndag, och då jävlar blire liv i mamma. Vår lägenhet ser numera ut som ett sjukhus. Jävligt cleant. Cleant.. Hahaha jag är så roligt idag! 
Nej nu måste jag sluta skriva, kan ju inte dela med mig av all min rolighet. Men ni får ha en så trevlig kväll.

Hörde jag en skål?!!! Håll upp händerna för ZTUREPLAN

/Tulda

Slänger in en bild på min pojkvän också. Lilla älsklingen.


Kommentarer
alexandra

hahahah jag lär ju vinna som vanligt det är ingen svår tävlig! ;)

haha nämen jag trodde vi hade pratat om en annan man vid namn Mr.M??? ;O

2008-12-20 16:02:25

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0