God kväll!

Hej folks där ute. Här ligger jag. I soffan, med datorn över kvinnoskötet och en blomkål i käften. Jag har börjat mitt nyttiga liv, jag har liksom ett innan-nyår-löfte. Orkar inte vänta på tolvslaget den 31a december. Jag vill börja nu!

Så mitt matschema ser ut såhär:
Frukost: En havreflinga, låt den ligga på tungan ett tag och svälla, så blir ni mättare.
Lunch: En rå oskalad potatis
Melliz: En morot och ett glas mjölk
Middag: Äter inte middag!
SnackZ: Blomkål och råa rödbetor


Lycka till nu! Gör som jag, följ Anna Skippers råd. "Njut av groddar, som det vore choklad"

/Hälsofreaket =)

Kommentarer
Alexandra

hahha men mongo tar du min diet nu va?!?!! ;O;O

blomkolen och barnmaten jag älskar oss<33333333

2008-12-18 23:14:14

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0