Gratis linser!

Fyfan vad jag är trött. Jag känner att jag börjar bli gammal, och grå, och tråkig. HahaH nej fyfan! Så ska vi inte ha det. Jag är fortfarande gamle tuldi.
MEN, titta här vad jag fann i världens-coolaste-kissies-blogg. Gratis linser! Vem tackar nej?
Har man varit storbloggare som mig i över 2 månader, får man linser på köpet! HÄR trycker ni om ni tröttnat på er vanliga ögonfärg och är sugen på en ny exotisk och sexig l00k. Kul va! Det bästa är att det är gratis för oss som bloggat över 2 månader, och skriver om det i vår blogg! Kan ju passa bra nu till nyår och allt!

Nu ska jag fortsätta titta på Wallander, usch filmen som spelas ikväll är så sjukt hemsk. Förstår inte hur man kan tända på och döda små oskyldiga pojkar.. Fyfan de kåta gubbjävlarna ska brinna i helvetet.

God natt


Kommentarer
J.Carlsson .

svar: hej, ungefär en vecka :)

2008-12-15 12:44:13
URL: http://magix.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0