Home sweet home

Nu är jag hemma! Kom hem tisdagskväll. Men sista dagen i Egypten blev jag (min mor också, men två dagar tidigare) lite matförgiftade. Det bubblar i min mage och jag mår fruktansvärt illa. Det är hemskt.
Men det känns skönt att vara hemma igen, verkligen. Det var hur underbart som helst i värmen, fast jag får alltid hemlängtan hahaha.
Har lagt upp bilder på facebook men slänger upp någon här med. Så får ni se hur skööönt vi hade det medan ni frös här hemma i sverige! ;)

Min mage låter allvarligt talat som ett odjur. En drake som vrålar och vill komma ut. Nu vet ni! :)
Nu ska jag koka en kopp té och krypa ned under jorden.

Kyssss

Jag och mami på väg till hotellet


(Klicka för att få dem större)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0