Ingen lust längre

Jag känner inte någon större lust för att blogga längre, men nu tänker jag fanimej inte pajja den här bloggen.
Ser den faktiskt endast som ett arkiv. I mitt liv. Kul att titta tillbaka, läsa om vad jag gjorde just vid kanske den här tidpunkten för 2 månader sedan. Ja jag låg förhoppningsvis inte inne på mitt rum ensam i min stora säng med ögonen uppspärrade framför datorn klockan 2 en söndagsnatt!

Hursomhelst. Fick jättefina julklappar och julaftonen var mysig med mormor och morfar. Kändes lite tomt och konstigt bara. Vi som alltid brukar vara hemma hos pappa och hela köret. Mamma är med också såklart! Och detta brukar resultera till fest och mycket människor! Stort firande helt enkelt.
Den här julen blev mer lugn. Väldigt lugn. Pappa, Yvonne och Samuel kom över på julbrunch och langade över julklapparna.
Jag fick min älskade mobiltelefon!!!!!!! Tack papppppi! Trots den dyra jävla telefonräkningen... Känner mig förjävlig. Men är man älskad så är man! Kan liksom inte hjälpa det. Sorry LIKSOM.

På onsdag är det festligheter OCH NYTT ÅR.
Puss på det och puss på er!

Kommentarer
sara

klart du inte ska sluta blogga fiis :D <333

2008-12-29 20:35:50

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0