Jenny was a friend of mine

Nuuuu sitter jag här. På min rompa. I soffan. Trött. Och. LEDIG IMORGON! Åååh blir alldeles pirrig i hela kroppen :')) jag är kanske lite kär. Vem vet!
Har sjukt ont i halsen idag, det är fan alltid problem med mig! Sämst immunförsvar har jag i alla fall...
HAhahA trodde det var torsdag idag och ropade ut glatt att: imorgon är det ju fredag! Fast alex jenni å jesper förklarade för mig att så var ju inte fallet..

Åh har ont i magen. N.E.R.D. är här här här, mina bebisar, min Pharrell. I stockholm, och jag är inte där och ser mina små guldklimpar. NEj för jag sitter här, i min insuttna soffa och ruttnar. Kan någon förklara för mig varför jag inte tog tummen ur röven och BESTÄLLDE BILJETTER OCH DESSUTOM INTE GLÖMDE ATT KONSERTEN VAR IDAG????
Åh jag vill lägga mig på golvet och döööööööööö.

/O.l.y.c.k.l.i.g

Kommentarer
Amanddddaaa

du skriver för galet tulden :')

btw jag tattar din grejj där med iPoden (a)

2008-12-09 00:16:24
URL: http://www.nanda.devote.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0