Kärlek är något fint



Nu sitter jag i min stora fåtölj. Har blivit sjuk (?) FÖRKYLD. känns ju sådär lagom kul nu när det är nyår imorn! OJ! Inte imorgon, övermorn! Haha hela dan har jag gått omkring och trott att det är nyår imorgon.
Jag kanske är lite nervös. Det är ju fest. Och jag är värdinnan för kvällen. Middag Halv Åtta Hemma Hos mig. Okej där ljög jag, klockan sex ska mina gäster vara här. Här här här. Och är de inte det så kommer dom inte in. Mohahah.

Jag har ont i hela kroppen. Och snoppen. Om jag hade någon. Har alltid undrat hur det måste kännas att ha en stor klump dinglande mellan benen varje dag. Var man än går så är den där klumpen i vägen. Skulle bliiii gaaalen!
Är du kille? Fatta pennan och SKRIV. Berätta! Hur känns det? *Undrar*

Vad jag ville säga med detta blogginlägg är att kärlek är något fint.
Pussipusspusspuss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0