Lucia

Ja idag hade vi lucia. Det var faktiskt ett mycket vackert luciatåg detta år. Inte som året då vi am2or lussade. Det var liksom bra.
Ikväll ska min mor, jag, emma å lovi gå och se idolfinalen i globen. HahaHA, nej men det ska bli något unikt....
Efter finalen vill jag FESTA!!! Men får se vad som händer. Är aptaggad på fekke!
I skolan idag hade vi inge lussemys ALLS!!! Det enda vi gjorde var tråkiga lekar med Ylva, och genast tappade jag julkänslan. Dumma ylva! :(
Nu ska jag städa lägenhetsjävlet och packa upp mina kläder från Egypten. HAhahaha dom ligger fortfarande kvar i resväskan och ruttnar, FRÄSCHT! :')



Lussepusse!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0