My vindruvs is poppin


Heeeeeeeej!
Idag är det tisdag och jag är en glad flicka. Tisdagar =  jag börjar ett och slutar två. Underbar dag! Dessutom är det bara musik denna lektion handlar om. Arrangering och komposition!
Jag satt och knåpade ihop en liten truddelutt igårkväll vid min kära synth, så idag har jag och Alex fortsatt på den och ska snart börja med text och lite andra saker. 
Just nu känner man verkligen att man valt den rätta linjen, musik är LIVET. Livet!
Här sitter jag. Återigen "A dark independent woman" med min nya brunröda färg i håret. Snart får jag mina linser också. Haha vad feeeejk jag ääär! Inte ett jävla piss är äkta!! Nej men jag gillar faktiskt mina ögon, ser bara detta som en kul liten grej! :') Har ju typ blågröna ögon, fast dessa som jag beställt är riktigt riktigt blå. Skithäftigt kommer det bli tror jag; kontrasten mellan mitt mörka hår och isblå ögon. ZNYGg_tjej91.

Åh vad jag älskar vindruvor. Det finns ingenting bättre. Gröna och stora ska dom vara. HAr snart ätit upp hela paketet. HAhaha som den gången jag var aphungrig och morsan inte kommit hem än, tryckte i mig ett halvt STORT paket russin. Och då pratar vi inte om en liten tablettask. Det var stort. Min mage mådde ju sådär efteråt :)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0