Någon har tagit mina russin!!

:( jag som var jätte sugen på något gick till skafferiet för att rafsa fram mina russin. Men icke, där stod endast ett kvarlämnat tomt paket! Hur kan man ställa tillbaka något som redan är slut? Jag gör aldrig så........ Heheh......
Sitter och tittar på Laguna Beach och dregglar lite framför Stephen. Den lilla pojken är väl ändå så otroligt söt. Söt som socker är vad han är.

Idag har jag tränat, och imorgon blir det hårdträning med lilla Ida. Hon var ju inte med, varken idag eller igår den lilla tösen. Nej för hon skulle julhandla med Bo. Så är det när man har pojkvänner. Och jag är inte allsss avundsjuk.

Nu börjar LAguna. OCH NU ÄR STEPHEN I BILD. HEJDÅ

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0