Put your ass into it!

Heeeeej folk.
Gud vad händer med mitt skrivande. DEt går inte sådär jätte bra. Fast man har ju ett liv också, kan man ju skylla på.
Igår hade vi konsert, det gick jättebra och alla var verkligen GRYMMA! Fyfaaan vad vår klass är bra, helt sjukt bra är vi. Am2 säger jag bara people!
Nu sitter jag och dunkar Killers i mina typ sprängda högtalare heheee, förlåt mamma. HAha john: "om jag var du skulle jag sänka ljudet i din dator". Nejj men vad säger du, tycker du det?!
Imorgon är det sankta lucia. Fast egentligen inte på riktigt. För imorn är det faktiskt bara den 12e och riktiga lucia är inte förrns på lördag! Vi ska sjunga Jul Jul Strålande Jul. Kommer bli jätteeeee vackert.

Idag spelade vi in sång på ljudtekniken, jenni kör solo medan jag och lovis lägger våra vackra stämmor. Grymt kommer det bli iaf! :')))
Idag cuttade jag jempas hår, haHahahHA vi lånade en SLÖ jävla saxjävel från repan och där satt vi i omklädningsrummet och plötsligt hade janne shorty-hair. Så Jäävla SNYGG blev hon! Fräsching där, hade jag varit lagd åt det andra hållet hade du varit haffad! Min lilla asiat-kvinna.

Nej nu ropar sängen. Liksom, sen när fick sängen mun? Och sen när kunde möbler tala?
Aja min hjärna börjar sega och måste sova tidigt, för imorgon är det fredag. Precis som på julafton!

Smeeeeek

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0