sara är bäst

hej alla matilda fans, nu har jag fått äran att skriva ett gästinlägg (jag=sara), igår fick man träffa plutten för första gången på år och dar, fan vad härligt :))) neger har hon blivit, och armband har jag fått!!! <3333
åt en jätte mysig middag och rullade fort ner under täcket och tjattrade, saknat dig jätte mkt :O:O
iallafall, vi kom snabbt in i rutinerna när man väcks med ett ; sluta soooov!!! och maries röst: STORSTÄDNING! så det var bara att ta upp dammvippan och gå loss.
Juste vi har beställt varandras julklappar också, åhh så fint, längtar till julafton :D:D

"hahaha kolla vad jag har gjort, tvättar ljusstaken med en strumpa, oj du hörde inte va mamma?"
ja allt är som vanligt :)

sara <3 tuld


Kommentarer
tuldd

hahhaha, skrattar så ja kissar på mig! äääälskar dig fisen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-12-07 14:04:44

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0