Slow love for me

Världens bästa Sara igår. Storstädning idag. Checka kontrasten baraaa. Bläää städa är det värsta jag vet! :(
Men men, rummet blev världens mysigaste krypin med levande ljus och härliga dofter. Åhh :') längtar tills jag ska sova!!
Nu sitter jag med en kopp kaffe och myser. Morsan och emma kollar på dansbandskampen VAAAA? HAhahahaHAHAAAAAA.
Tur att nån har lite pondus kvar iallafall.
Åh på julafton kommer mormor och morfar, längtar så jag spricker. Världens bästa mormor och morfar :') Som vi dessutom aaldrig firar jul med. Kommer bli sååå mysigt. Visst man går upp minst 5 kg över jul, men det gör ingenting för på julen ska man det! Det hör liksom till. Sen är det till att träna! Tills man typ går i bitar. Inte lika kul som att äta julskinka, men vad gör man inte.

Mamma pratar med mormor i telefon och jag förstår inte varför hon, när hon pratar med henne (mormor pratar sörmländska) alltid(!!!) drar till med hårda L som hon liksom snubblar på l:et så det blir en stor klump! Alltid samma visa varje gång. Liksom inte "klok", utan "kLLLock". Med det där tjocka l:et.

Nu ska jag kika på kläder på neetet. Här får ni lite fina bilder på hur fint mitt rum blev!!

(Klicka på dem för större)


Min bebistudio:


Puss på kinden!


Kommentarer
Anonym

tvättkristin :)

2008-12-15 00:18:59

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0