And they're watching us crying

Vi låtsas att vi lämnar "igår" bakom oss. Men gör vi verkligen det?

Sitter här på mitt arsle i soffan. Imorgon har jag utvecklingssamtal och konstigt nog är jag alltid nervös inför just dessa.
Jag vet inte varför, men får alltid en klump i magen av obehag. Antar att det är själva grejen; jag, mamma och min mentor. Min mamma och mentor som pratar om mig och mitt liv. Min skolgång, mina framgångar och motgångar. Men det är väl bra antar jag.
Nu ska jag dricka upp mitt ljuvliga vaniljté, och kanske gå och lägga mig. Tänker inte be om ursäkt för ett tråkigt inlägg. Känner inte för att blogga så mycket idag. Vet faktiskt inte vad jag känner för.

Äh, gonatt! :*

TUSEN KILO KÄRLEK!

/Matilda


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0