Cause this river is wild

Vi hade prov idag. Det gick åt helvete. Naturkunskap. Bara ämnet säger allt.. !?!?
Imorse blev jag skitorolig över min skrutt Stephanie. Åhh! :( Du skrämde mig rejält. Men som tur var, var det inte lika allvarligt som jag trodde. Är rädd om dig vännen!!!!
Vädret idag är väldigt mysigt tycker jag, man känner liksom att det är snö ute fast det inte är det! Haha cp, men det känns faktiskt så :'D Åh snart åker jag till värmen och bort från alla bekymmer. Jag klagar inte. NEj nej.

Saknar min alldeles egna bebi gör jag också. Saraaaaa koooom uuuut ikväll. Jag väntar i hörnet vid 7-eleven. JA :')))
Men imorgon ska vi ses!! <3333

Nu måste jag laga något att äta, min mage gnäller.
Trots ett prov som gick åt skogen är jag glad glad glad!!!

PUSS

/Matilda



HETTON!


Kommentarer
Stephanie

älskling, du är världens bästa vän <3

2008-11-17 18:54:50
URL: http://stephaniemuster.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0