Den fula ankungen

Nu sitter jag här. Framför datorn. Vilket man inte bör göra en lördagkväll. Usch jag skäms nästan.
Men ibland kan man inte hjälpa att man vissa helger är en kärring. Känner mig inte taggad alls för nånting annat än soffan och teven.
Emma och lovi är här också och myser med mig och mami. Muspuus!
Vi har precis käkat världens godaste efterrätt. Gino! Fyyhelvete vad gott det är. Ugnsbakade frukter; jordgubbar, mango, papaya, banan och ananas med riven vit choklad över. AAah man typ dör lite smått :')

Nu ska vi kolla på film! Ha en trevlig kväll, vad ni nu ska göra.
Och sup åt mig med om ni gör det!

BYeeeeeS

/Matilda

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0