Du, jag och ingen annan


Hot Mama chillar en bira!!! <3333

Är så jävla trött den här tiden på året. Hösten trycker verkligen ned en och får en att tro att man mår sämre än man egentligen gör?!?! Sluta luras!
Man hamnar i svackor då man känner sig som världens minsta och sämsta människa. Jag kanske är ensam om det, men jobbigt är det.
Ligger i soffan och har precis ätit. Kycklingsallad, det är fan like send from above. Sååå otroligt mumsigt att man dör!
Känner att min blogg börjar bli djäävulskt tråkig också. Vem vet, jag kanske ska börja videoblogga?! HahhahAHHH tanken av mig framför en kamera och ett seriöst beskrivande av dagen som varit, och möjligtvis en "dagens outfit" får mig att vilja kräkas.
Ååhhh skulle bli den ultimata bloggaren. Jag skulle slå Blondinbella och Nisse med hästlängder! Visst?

Älska mig

/TildA


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0