Friday i'm in love

Jag har aldrig i hela mitt liv varit såhär trött. Jag har sovit konstant. Och drömt miljarder drömmar.
Hade inte en aning om att man hade plats för så mycket drömmar. Fast det kanske betyder att man tänker för mycket?
Äh, inte vet jag. Sitter här med en kopp té. Nu låter det som jag sitter och dricker ett gott Änglaté. Men icke. Detta var till min förvåning ett äckligt té. Blä. Finns det ens??!! :(

Det regnar ute. Också konstant. När fan ska det sluta regna och skina upp i ett världens finaste höstväder?
Man blir så depp och så o-pepp. Ge oss vinter nu förfan! Då är det åtminstone vitt ute. Om vi har tur.
Snart åker jag. Då jävlar blir det annat än grått och vitt. HahHAaHA. AVIS?! JA JA JA. Skulle jag varit... Fast skulle inte heller säga det högt. Som ni.
Idag är det fredag, men det känns inte. Inte alls. Känns som en grå, trist  och vanlig måndag.

Nej nu ska jag tända alla ljus här inne som precis slocknat. Mysigt har jag det iallafall!
Funderar även på att slänga det så kallade "tét" och laga varm choklad. Ååh!! :')

Slängkyss

/Matilda


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0