Jag är glad


Det finaste någon kan få.

Det snöar ute! Jag sitter och taggar till till N.E.R.Ds nya album. Pharrell är en gåva från ovan. Usch så bra han är!!!!!!
De kommer till Sverige. Stockholm. Hit. Jag är typ överlycklig. Äntligen får jag se dem live. Åhh, min man liksom! :')
Dessutom kommer Chris Brown den 23e januari, och gissa vem som ska stå längst fram. MmMmmmmMmmMMM.
Inte nog med det. Världens bästa vän mötte mig i gullmars idag i snön med en varm chailatte och en lussebulle. Jag och Alex glufsade i oss som två grisar. Åhh vad vore man utan henne? Sara är min grisfis och jag älskar henne mest av allt i hela vida vääärlden.
Vi pratade om det, att små saker gör så mycket. Mer än man tror!! Så till rubriken, jag är glad idag! Idag är det min dag helt enkelt. Och imorgon börjar vi tjugo över ett och det enda som ska göras är Älvsjömässan. NAJS VAAAAAAAAAAAA.
Sen är det helg för hela slanten med lussebak och partaJJ med de bästa <333

PUSS, DET SNÖAR UTE! :'D

/Matilda

Kommentarer
sara

åhh du förtjänar det absolut bästa :) <333333 till stjärnstopp!!

2008-11-19 18:40:15

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0