Jag med min otur

Jag har blivit förkyld. Svinförkyld är jag! Mina öron värker och har pissont i halsen. Visst är det typiskt, precis just nu när vi åker på tisdag. Varför nuu??? AAh. Blir galen. Har tryckt i mig apelsiner och druckit varmt vatten med honung och ingefära. Någon som har ett dundertips och som funkar?

Missade idol i fredags i och med att jag icke satt bänkad framför teven. Så kollade nyss reprisen. Anna åkte, vilket jag tycker är jättesynd. Tyckte hennes röst var riktigt ball och tyckte det var johans tur att åka hem. Men men, vad göra.
Nej nu måste jag följa med mor min ner till tvättstugan och hänga upp tvätt, har sjukt mycket kläder som ska med till egyptia.

Puss, ha en bra dag!

/Matilda


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0