Tyck synd om mig!

Mitt bloggande går sådär vaaaaa.

Förlåt förlåt förlåt. Jag ska förbättras och det genast! Jag är bara så otroligt lat och tar aldrig tag i saker.
Idag är det måndag måndag måndag. Ny vecka! Usch blä jag måste egentligen plugga idag. Har massor att göra. Men samtidigt har jag inte en aning om vad. Braaaa matilda!

Jag har skitont i magen och mår illa. Vädret gör inte heller saken bättre.. jag blir så sjukt nedstämd. Visst det är mysigt, men man ändras så otroligt psykiskt som person sådana här dagar. När vädret tar över. Grått, regn, kallt.
Det kanske är så, att man på sommaren ska vara lycklig och njuta av värmen medan man på hösten ska sitta och grubbla över vad man intalar sig själv är "meningslösa" saker? Att äh, skärp dig nu! Men det är fel!
Jag vet inte. Jag gillar att tänka. Tycka synd om mig själv. I ärlighetens namn så tror jag alla gör det. Ibland vill man känna sig liten och ledsen. Ha någon vid ens sida som tycker om en. Någon som förstår en. Man känner sig som den minsta människan på jorden och tror inte att någon någonsin känt samma sak som en själv.
Att det är alldeles extra synd om just mig! Ingen annan.
Det är så vi fungerar. I min värld iallafall.



Kyss

/Matilda

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0