OBAMA OCH POPCORN OCH PLUGG OCH TÉ OCH

Barack Obama! USA's nya president, första mörka president någonsin. Detta är historiskt!!!! Nu får man hoppas på att detta fungerar. Eftersom det alltid varit en rasfråga i USA?
Yeye.. Tycker det är jättekul för hans skull. Hans kamp har varit helt störd!
Så GRATTIS! :'))))

Hej förresten!
HAhah var bara tvungen att skriva av mig lite om valet och allt detta! för er som kanske inte visste om det liksom. Kan ha varit ganska svårt att missa. Hehe. KUL MATILDA!

Jaja, här sitter jag och väntar på att Oskyldigt Dömd ska börja. Har laddat upp med popcorn och té. Ingen karl har jag så det blir inget par-mys. Men tuldi-mys blir det garanterat!! Jag har suttit och pluggat ett jävla tag också, klämmer in det lite smidigt så ni ska tycka jag är bra, så plugga har jag gjort. I massor (!) Okej där ljög jag.
Har som sagt matteprov imorn och matte är inte min starkaste sida.. men men, man får hoppas på det bästa!

ÖNSKA MIG LYCKA TILL.

Kärlekmumsssss

/Matilda


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0