Oh oh gravity

ALLTSÅ SÅHÄRA...
JAG.
ÅKER.
OCH.
BRUNAR.
MIG.
OM.
TVÅ.
VECKOR.

HEhehehe. Den ni!

Det ska bli sjukt skönt. Jag ska bara njuta av en vecka av värme. Bort från kalla sverige. Bort från allt! Ska bli helt üüüberbra! Ååh är så glad.
Imorgon har vi bara en enda lektion. Det är också jätteeeeeeeeeeskönt!
Och juste! Vi måste ta spruta innan vi ger oss av. Jag och mor. Jag som är så inihelvetes jävla rädd för allt; från bollar till läskiga barn. Fatta att jag då ska få en tre meter lång sprutjävel i mig :( Börjar tveka på om jag verkligen ska med...
För er som undrar, för det är klart att ni undrar!!, så ska vi ta en spruta för hepatit A & B. I och med att vi åker till Egyptiaaa den 25e novembra.

OKEJ. Någon som missat att jag ska till Egypten nu?
Fatta pennan och skriv!

Kraaaam

/Matilda


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0