Saturday night fever

Hej. Är så sjukt jävla bakis idag. Nästan så bakis att man önskar att gårkvällen var o-gjord, men det gör jag inte, för gårkvällen igår var stört kul med alex hos hennes gulliga väninna Cissi. MEn min mage bubblar, huvudet snurrar och är torr i käften som en jävla svamp. Dessutom har ja endast sovit ca 3 timmar inatt så förvänta er inget roligt inlägg. Men  vill ni veta något roligt då. Snön har kommit! JAg är överlycklig och det är bara vittvittvitt överallt. GaAah! Vill uut och göra snögubbar, snöslott, åka pulka!!
Annars då, idag hade vi öpper hus i skolan. Jätte mysigt och trevligt var det, men fy vad seg man var. Fast sjungandet gick fint, och det är väl det som är viktigast!
Nu äntligen är jag hemma, det enda som fanns i min kropp för en halvtimme sedan var en ljummen jävla hallonsmoothie. Sååå magen fylldes på fort som satan :)

Är på sjukt dåligt humör idag. Av vissa anledningar. Förstår mig inte på detta men visst you choose.
Nu ska jag chilla soffan och en rulle..



Bye

/Matilda


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0