SEIZE THE DAY

Halloj!



Mysbyxan är på och här sitter jag med en stooor kopp te.
Läxorna får vänta. Fast det har de gjort i två veckors tid nu. Aja baja..
Märker ni någon skillnad idag? Jag skriver ju med CENTRERAD text.
Spexig som man är!
Självklart vet jag att man som bloggdrottning måste variera sitt skrivande. Men även utseendet i sina texter har betydelse. Hur kul är det egentligen att läsa en blogg där man skriver dagen efter punkt och pricka.
Idag gick jag upp 08.25, gick på toa, bajsade, åt frukost, gick till skolan,
kom hem, somnade 21.30. Och sedan på det inga bilder och ingenting alls!!!
INTE SÅÅ KUL VAAA.
Därför är min blogg den ultimata bloggen! Det är därför jag har så mycket läsare.
Ni älskar den. Och här, spontan som jag är, visar jag upp mysbyxan för er...


Nu ska jag kolla på OC och gråta över att jag inte är
seths summer.

KÄRLEK
/Matilda


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0