Skön dag yao

Godmorgon människor.

Idag har vi världens skönaste dag. Börjar tjugo över ett då vi ska till Högskolemässan här i sköna Ääälvsjö. HAhaH fyfan! Men det ska bli sjukt najs. Inga lektioner och ca en kvarts närvaro på mässan. Sedan stora vida staden!
Idag är det torsdag och imorgon fredag. Så sjukt fort veckorna går! Och på tisdag nästa vecka åker jag till värmen. Kan inte bli bättre.
Funderar på att gå ut och promenixa en timme i vintervädret :') Så otroligt fint väder ute idag! Man blir så glaaad.
Åh längtar till tiden då man får glögga och lussa!! Jag undrar om det seriöst finns något mysigare.

OJjj måste klä på mig kläder nu! Hahahah åhh vad jag inte saknar tiden då man var typ 7 bast och gav sig ut i vinterstormen med 545 kg plagg på sig. Morsan hade tvingat på en den där fula jävla mössan som farmor hade stickat. Jag kommer ihåg att det var ett helvete, man var ju inte en litet barn längre, man var ju liksom sju! Man var STOR.

Kyss

/Matilda


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0