SLOW DANCING IN A BURNING ROOM

Hej.

Happ, så nu kanske man har ny sånglärare? hope so...
Snart är det konserter i stora lass. Lördag gospeluppspel i Immanuelskyrkan, och sedan efter det feKKe!
Lunchkonsert har vi också. Nu på torsdag!! :') Ska bli sjukt kul, eftersom det är vår första. Jag ska vara grymmAST!
Förövrigt har jag precis tryckt i mig en kebab och känner mig 10 kilo tyngre. INtE så NAjS.

Är det bara jag som längtar tills det börjar snöa? Vill att det ska bli vinter nununuuu. Nyss ville jag ha höst - ja det är världens mysigaste årstid. Men vinter kommer strax därefter. Om inte på samma plats! Tänk er en kall vinter med massor utav snö, mörka dagar, tjocka jackor, vantar och halsdukar. Lussebullbak (ofcourse!), GLÖGG och lukten av hem. Ett varmt hem. Ååååh! Tusen miljarder tända ljus som glittrar och en tänd brasa. Varm choklad. Filtar!
Hör ni inte hur underbart det låter? Om inte, är ni konstiga små varelser!

Måste plugga.
Måste plugga.
Måste plugga.
Äh... gör det seeeeeen.

VINTERPUSS!

/Matilda


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0