TISDAG!

Hej bloggen!

Idag börjar jag seeeeent. = kvart i ett. Sjukt skönt! Dessutom har jag bara en lektion, arrangering och komposition. Känns nästan som man är lite ledig!!
Sitter och pillar på lite musik och låtar... Funderar på att göra en riktigt jävla bra! Jag tänker inte ursäkta "franskan" som lilla kizzie :) För den ska vara riktigt jävla bra! :') Har några beats klara, så nu är det bara att försöka få klart texten.
Annars idag... ska jag träna efter skolan. Har inte tränat sen i lördags, fredags? Icke bra.
På torsdag har jag matteprov. På omprovstiden. AAahhh. Jag orkar verkligen inte. Missade provet, eftersom jag låg hemma och var sjuk. Men MATTE B måste väl ändå vara det svåraste som finns!!? Eller är det jag som är seg i huvet?

Nu ska jag fortsätta äta min gröt. Mums!



Grötpussar.

/Matilda

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0