KÄRLEK

  

UNDERBARA HÖST! Är det bara jag som är helt förälskad i hösten! Man blir så fort på bra humör och allt är bara så himla mysigt :'))) Igår hade vi halloweenmiddag hemma hos mig och det var sjukt trevligt. Gullisar!
Sari åkte nyss hem och här sitter jag i mörket med massor av tända ljus. ÅÅh!!
Dagen var tänkt att plugga. Men icke sa nicke, inge plugg så långt ögat kan nå. JAG ORKAR INTE! Blä bläääää.
Segaste dagen någonsin, och klockan är redan 6. Känns som timmarna bara flygit iväg...

"I Wish I could Told You That My Heart was Burning only For you"

Kyss

/Matilda


Kommentarer
saa

hheh tack för igår bäääastate <33

2008-11-02 18:26:27

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0