EGYPTEN

Resan är bokad!!!!! Den 25e november åker vi. Jag och mami :)
Ska bli sjukt skönt att bara ta de lugnt, och ännu bättre i EGYPTEN fyfaan vad najs!!
Snorkling och annat härligt. Åh!

Just nu håller jag på att laga cous cous á la matilda. Yes it is. 
Min cous cous! Mummmms. Med kyckling, oliver, mozarella, fetaost, avocado och soltorkade tomater. Sjukt gottis.
Jag undrar var sara håller hus. Pratade med henne för två timmar sen och hon skulle skynda hit, men ingen sari här inte. Är inte direkt förvånad. Den korven är fan segare än mig :) Okej kanske inte då hihi....

Nej nu ska ja lyfta på arslet och ringa grisen!

/Matilda


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0