REEEGN!

Blä vilket väder! Men samtidigt kan jag inte låta bli att tycka att det är lite mysigt.

Tränade idag. Och nej, jag spydde inte. Men nästan. Lite.
Hämtade nyss samuel på dagis. Lille nuffen var jätte glad i morse när pappa berättade att jag skulle hämta honom, åh :')
Nu sitter vi och tittar på svampbob fyrkant. - "Matilda, jag ääälskar svampbob" hahaahaaa vill bara äta upp den lilla sötsaken.
Det är sjukt skönt med lov, men jag får ont i magen när jag tänker på hur mycket saker jag måste hinna med...
Äh vafan, lov är lov! Och då ska man faktiskt njuta!

Blev lite förändringar angående Zante i sommar. Vi åker till Argassi istället för Laganas. På grund av lite olika orsaker. Men det är faktiskt inte hela världen. Delar man på en bullerulle så är man framme i laganas på tio minuter. Grrreeeeeeeeejt! För det är i stort sätt i Laganas vi kommer hålla till ;)
Nu måste jag fixa lite här hemma.

Poss

/Matilda

Världens bästa gris

Kommentarer
Matilda

"Matilda, jag vill se svampbob"

"...eeeeh.. samuel, skivan är trasig"

"NEJ DET ÄR DEN INTE FÅR JAG PROVA!"

("fan..")

2008-10-30 23:15:56

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0