SISTA DAGARNA ÄR HÄR!

Nu är snart lovet över och skolan börjar redan på måndag. Känns förjävligt men har haft ett sjukt underbart lov. Har varit väldigt avkopplande och jag har gjort allt vad jag känner för. Mysigt har det varit! :)
Ikväll ska jag, mamma och bengt (hennes boii romeo) mysa framför idol och Lars. Pallar verkligen inte dra ut ikväll, jag som annars är as taggad känner för att bara vara hemma och ta de lugnt ikväll!
Idag tränade jag arslet av mig. SVIN JOBBIGT men sååå jäääävla skönt!!
Haha juste!!!! Det knackade på dörren för typ tio minuter sen och när jag öppnar står 7 jävla spöken framför mig. Jag bajsade på mig, och sprang iväg och bad emma sköta snacket. Vi hade inge godis så nu har dem säkert lindat toalettpapper runt vår lägenhet och kastat bajs på fönstrena. Åh halloween :')

Imorgon blir det halloweenmiddag at my place. Ska bli jättemysigt att träffa alla nuffisar! Skriver mer senare. I den långa idol-pausen för att summera kvällen som den Laila Bagge jag är.

Sakna mig!!!!

/Matilda


 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0