SLAPP DAG MED DEN BÄSTA

Kära blogg.

Idag har jag varit med min bästa gris sara. Hon sov hos mig igår och idag vaknade vi tidigt och mös under täcken till OC.
Har alla boxar och kan fan aldrig få nog! Till och med sari har vant sig hihi..
Morsis ringde runt till resebyråer idag och det lutar åt en vecka till Egypten i slutet av November. Ska bli helt underbart! :)
Men man får ju hoppas att vi inte blir magsjuka! Skulle inte vara det roligaste precis, haha fyfan.. Hatar att spy och må illa över huvud taget, blää :(

Ikväll ska vi tjejer träffas och prata om var vi ska åka i sommar. Måste som sagt boka snart..
Åh längtar! :') Men måste börja jobba. Känner mig rätt pank alltså.. Hahaha fyfaaan.

LOVE ♥

/Matilda


Kommentarer
sara

hihi plutten mys<33

2008-10-28 17:09:45
Anonym

taskit att inte ja får följa me!

2008-10-29 18:19:40

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0