UTFLYKT!

Hallå! :')

Idag vaknade jag, okej mamma väckte mig, klockan halv tio. Ganska sent egentligen med tanke på att jag vant mig att vakna vid 9 nästan varje dag :O Konstigt för att vara en matilda. Men skönt med långa dagar fulla av lek!
Jag, mamma och vår bonustös Sara tog en tripp till Malmköping, tror jag, till en outlet där - Lager 157 hette det.
Visst, det var sjukt billigt; baslinnen och toppar för typ 30 spänn, jeans för 150 och andra söta toppar inte över 100-lappen.
Vi åkte därifrån med en sjal. Hahahahahaaahahaaha.
Det var roligt.

Nu ska jag hjälpa mor min med maten. Emma å lovi, mina systrar, kommer ikväll och äter middag :)
Haha låter som dom är 35. Independent Women. Dom är 21.

Ha en trevlig kväll söta ni.

/Matilda

En nöjd tuld och en finfiiin sjal på väg hem!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0