Bluffin with my muffin



Close up. Har legat ute på tomten ett bra tag. Läste en bok och solade legsen. Känner att jag kanske tog i lite väl mycket i mitt klagande i föregående inlägg. Vad jag menar är att jag bara behöver komma bort ett tag. Jag behöver faktiskt också det. Precis som alla andra. Stackars mig helt enkelt. Yes that's the way it is. Synd om mig. Nej förfan, inte alls. Inte ett jävla dugg. Jag har det superbra men just nu vill jag bara ligga på en sandstrand. 45 grader. CräjZY nattliv. Gassande sol. Steka tills jag blir röd som en tomat. Japp. Det gör ingenting, bara den nuvarande vita nyansen förvandlas till något lite färggladare än färgen: genomskinlig.

:)

Puss nu ska jag äta päron! Mumma!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0