BUT YOU'RE NOT A BOY, SO YOU DON'T HAVE A CLUE



Åhh! Jag som har köpt världens finaste nagellack (ni vet ett sån där färg som fanns i my little pony's fina häst-man. riktigt baby-söt-sväva-på-moln-rosa!) har ingen aceton hemma! Just nu är mina naglar neon-rosa. Och då menar jag verkligen överstrykningspenna-rosa. Snyggt som attan är det, men jag vill ha mitt NYA nagellack! Inköpt från Götahallen för 39,50. Svindyrt! Inte fan lägger jag 39 spänn på ett nagellack. Håller mig till depends 25:-are. Det är grejer det.
Jag saknar min alexandra. Redan. Hon åkte i söndags, och kommer inte hem på söndag, inte nästa söndag heller, nej för hon kommer hem på måndag. Hur ska jag stå ut i skolan utan henne. Det går liksom bara inte. Grejen blir ju inte bättre heller utav att Stephie lämnar mig, oss, kulturama. Inte heller av att Sara är den bästa utav sorter, som jag inte tar mig tid till att träffa. SKJUT MIG, NÅGON. Provjävlet gick icke-bra det med. Får jag inte G, då vet jag inte vad jag gör. Martin, kom hem? Kall-a-ba-lik.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0