Cause i'm freeee..

Nu sitter jag här, med John mayer. Free Fallin dunkar i mina nästan sprängda högtalare. Risoni trycks in i min mun blandat med oliv-tomatsås. Riktigt gott vill jag lova. Men det är någonting som saknas. Ett glas rött! Neeeeej hahahahahaha. Du. Du saknas. Oh yes, you surely do. Men snart gör du det icke längre, och sen gör du det igen, och sen inte. Sånt man får leva med. Sånt man får ta. Sånt man lär sig tycka om, och acceptera. Äsh jag babblar på, men det är nog egentligen bara vi som förstår vad jag menar. Whatever, kärlek till dig. Kärlek till maten jag käkar, fyfan vad gött det var då!

Mjölk är la fan det go'aste som finns.

Det roligaste som finns är ju också att jag lever mig in i the Retro Götebööörg.

Hihihihihihi


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0