Då John Mayer räddar dagen


Jag är så jävla förkyld. Det känns som att mitt huvud till mesta dels består av snor. Jävligt vidrigt, men jävligt sant.
Idag blev det falukorv och stuvade mackisar till middag. En riktig ingen-fantasi-middag. Men gott är det i alla fall! Idag har jag inte gjort ett endaste dugg. Pluggat lite, myst i morgonrocken och tyckt allmänt synd om mig själv. Lovi är också sjuk, jätteförkyld. Så vi har legat i varsin soffa och fåtölj och gosat till film. Funderade på att gå ut och sätta oss på tomten i vårsolen ett tag, men två sekunder senare hade vi ångrat oss. Det fick bli soffan. 

Kladdkakan jag och sari bakade igår står och lurar i kylskåpet.
Fan också. Varför MITT kylskåp?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0