En dröm är något du kan uppfylla

Åh herregud. Jag har så otroligt mycket att göra. Prov hit, läxor dit. Stryp mig någon. Blir galen på detta intensiva skoljobb.
Dessutom är jag jättesugen på något, men vet inte vad. Blääääää, det här är inte min dag. Inte min hår-dag heller, om man får vara überytlig för en sekund. 

Alex kommer snart hem. Och ack jack vad jag längtar. Efter henne. Efter oss. Min lilla plutti.
Brun som en pepparkaka kommer hon vara, men det gör inget. Bara jag får henne i min lilla famn.
Idag har vi haft kör-rep inför Jesus Christ Superstar. Ser icke fram emot det, eftersom jag hellre gör annat (då konsert-tiderna är på helg-tid) Sug mig.
Ja ja, vi ska ju faktiskt inte klaga. Eftersom vi "har fått den STORA chansen att hamna på Kulturamaaa". BS säger jag bara. Nu ska jag poppa popcorn och peta nästan. Kyss!


Kommentarer
Anonym

snart kommer jag hem med soolen och kläder och jaa mig själv!!! kisses!!!!

2009-04-20 20:17:55

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0