Anonymous


Hej bloggen. (Och ni där ute) Jag är fortfarande sjuk och det är rent ut sagt pain in the ass. Det är fredag snart och då tänker inte jag vara sjuk. HELL no!
Nu är det bestämt, jag och martin åker till landet den 31 på valborg :) Saknar nuffen sjukt mycket, eftersom vi inte setts på en dryg vecka, så det kommer blir jättemysigt. Orkar inte med någon supa-sig-redlös-valborg, däcka-vakna-hem. Nej då lockar ett torp ute i skogen mer. Tro det eller ej.

Idag ska jag försöka dricka té (med pressad citron) hela dagen, inte för att det är några större problem eftersom jag älskar té, men med citron?! Det smakar kattpiss. Jaja, mamma har sagt att det leeenar halsen, så jag får väl lita på henne.
Dessutom ska jag plugga, precis som igår. Fy fan vad jag slet igår. Mitt huvud dunkade seriöst i 180 och jag kände mig överambitiös. Det kom nästan lite som en chock. Jag började må illa och kände mig illa till mods... Obehagligt.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0