Feels like some kind of rush


Fortfarande sjuk. Seg som ett djur och mina ögonlock går knappt att öppna. Ändå sitter jag framför datorn, ingenting jag egentligen vill, men måste skriva klart mitt idrottsarbete som ska vara inne idag. Efter det måste jag läsa ut Raquin. En riktigt härlig sjuk-dag. Yeah right. Är jätte hungrig, samtidigt som jag inte har någon matlust alls. Kanske kokar lite buljong. Skönt för halsen - skönt för magen. Ska sätta på en film också. Det är i såna här stunder man vill ligga i soffan med ett tjockt täcke, bara ben och en stor t-shirt. Helst pappas gamla i XXL. En puffig kudde under huvudet, som luktar mamma. Med en mysig disneyfilm påslagen som Askungen eller Alice i underlandet. Synd bara att jag ligger under ett tjockt täcke, myskudden, emmas t-shirt och Emmerdale på teven.
Jag VILL SJUNGA! Jag vill inte ha en skrovlig förkyld-röst. Jag vill ha tillbaka min tuldi-bebis-röst :(


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0