!Fucker

Underbara dag. Solen skiner och aaah allt är så härligt! Idag har vi påskstädning. Våran specialité i vår familj. Att städa. Har precis käkat lite lunch med morsis, och snart ska vi ut och sätta oss i solen.
Ikväll blir det tanto med härliga människor. Lite vin. Lite prat. Kanske lita grilla? Lite musik. Lite fukka YR. Känns inte att det är påsk tycker jag, kan bero på att jag inte sitter i snön i någon skidort som sälen. Jaja, faktiskt mitt val att stanna hemma. Med mamman. Hoppas att solen skiner lika mycket ikväll, fyfan vad härligt! Frågan är bara vad man ska sätta på sin kropp. Äh, hittar väl på något snyggt! Nu måste jag klä på mig lite tyg, ska ut i solen och NJUTA. Hoppas ni gör detsamma,


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0