I love you still


Hej bloggen. Idag är jag på ett näst intill strålande humör. Har åkt på en förkyldning, så nu ligger väl hela familjen hemma och snörvlar. Inte precis vad jag hade sett fram emot på mitt påsklov. Solen är här, precis som igår. Fast idag är inte himlen lika blå. Äh, ska inte klaga. Inte många som får en förhandsvisning av sommaren såhär tidigt på året.
Idag ligger jag alltså hemma och tycker synd om mig själv. Sara är påväg hit och vi ska baka! Sätter väl oss förmodligen ute på tomten sen och njuter av solen också :) Min lilla Sara, mitt lilla hjärta. Henne kommer ni inte åt lätt. Nepp, hon är fastkedjad i min lilla fot.

Snart är det helg!! Och påskafton! Påsken i år är inte lika viktig för mig som den var när jag var yngre. Då man längtade redan kvällen innan tills dagen då man fick leta efter sitt påskägg fullt av godis. Lite som julafton.
Kommer ni ihåg när Mimmi visades på tv? Det måste ju fan vara bland de bästa programmen som gjorts. Så mysigt! Haha är lite småkär i barnprogram. Fast vissa barnprogram som man ser idag och älskat när man var liten, kan man bli grymt besviken på. Varför är det så egentligen. Plötsligt är de inte lika bra. Konstigt.

Nu kommer sara!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0