I wanna be loved by you



HEJ! Nu har jag inte bloggat på ett tag, men det har varit ganska skönt faktiskt. Måste jag ju erkänna. Livet leker, och snart är det helg och valborg. Solen skiner och det är minst 20 grader ute. Det kan faktiskt inte bli bättre. Dessutom har mitt hjärta anlänt till Sverige. Alexandra är hemma igen. Lättnad. Och snygga solbrillor har hon med sig. Åh! Trots att jag kommer känna mig som en vit snögubbe bredvid pepparkakan med solblekt hår så längtar jag ihjäl mig till morgondagen. Jag börjar bli frisk nu också, fast hostan håller i sig, och ont i halsen har jag. Men ändå känner jag mig piggare =)

Ikväll har mamma och alla hennes kompisar gospelkör-konsert i Stuvsta kyrka. Haha lilla pluttan. Så nu ska vi sisters dit och kolla på våra 8 morsor. Hoppas dom sköter sig!
Snart ska pappa och jag ut och övningsköra, det har ju trots allt gått ett tag sen sist. So now i'm back in the game, precis som deZZie och paow. Hihihihi


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0