Jag kan inte sova

Jag kan inte sova. Jag ligger och kallsvettas under mitt tjocka täcke, och kan bara inte somna. Jag börjar sent imorgon, och det är en jävla tur eftersom mina ögonlock inte tycks vilja stängas ner. Nepp. Där ligger dom uppspärrade, och hur mycket jag än vänder och vrider på mig så känner jag inte att jag är trött över huvud taget. Jag vill också vara alex, jag vill också sitta i thailand i skrivande stund, jag vill också kunna lata mig på stranden långa dagar, jag vill också ha vattenkrig, jag vill också ha klänning, jag vill också vara brun, jag vill också gå utan smink och vara fräsch, jag vill också svettas, jag VILL INTE VARA HÄR. Jag vill inte gå till skolan imorgon, jag vill inte ha arrangering och komposition (som egentligen bara är roligt, men just nu vill jag inte), jag vill inte ligga här och blogga om att jag inte kan sova, jag vill inte längta efter vargen redan, jag vill inte ha miljarders-triljarders uppgifter att göra i skolan, jag vill inte behöva vänta på sommarlovet, jag vill inte ens ligga här och klaga över alla dessa fjantiga saker som ett barn i afrikas öken hade gett sitt liv och själ för. Men just nu kan jag inte rå för det. Jag må vara en idiot, men jag vill inte.


Kommentarer
Malin

Ingen fara :)

2009-04-14 09:47:40
URL: http://brunettmalin.blogg.se/
alexandra

gulle då!!!

2009-04-14 11:24:03
rebecca

Åh vad synd men ifall du vill hålla reda på de bloggar du tycker om att läsa tycker jag defenitivt att du ska bli medlem på bloglovin.

Internet sidan är helt enkelt www.bloglovin.se eller det går bara med att söka på www.bloggkoll.se också. Säg gärna till ifall du bestämmer dig för att bli medlem där, puss hej:)

2009-04-14 16:30:51
URL: http://pimpyellow.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0