Mina läppar är lika torra som Mona Sahlin

Och jag får panik. Har smörjt in dem med elisabeth arden hela dan, och dom är bara en smula lenare. Man tycker ju att dom borde vara hala som sälar vid det här laget. Blir galen. Ja ja, det är väl bara att fortsätta med den bruna salvan som luktar apa. Fast egentligen så luktar det ju gott. Man har liksom vant sig.
Nu sitter vi och äter mackironisar med tomato sauce. Mumma mumma. Har suttit ute i solen med mor min också hela dagen tills nu. Har läst. Läst. Och ja... läst. Har ju anmält mig till ett omprov torsdag nästa vecka, eftersom jag hade oturen (?) att vara sjuk när vi hade det. Eller jag kanske vara i egypten. JAJA, sak samma. Nu ska jag i alla fall klara provjävlet. Det är i svenska, en romananalys på en extremt konstig och ja, jätte-tråkig bok; Thérése Raquin. Men ut ska den läsas, och provet ska jag gå på på torsdag. Och hem ska jag gå med ett leende på läpparna över min prestation. Ni vet då det känns som att man redan har klarat det, utan att veta av resultatet. Såna moments är ju bara för underbara!

Ikväll blir det förhoppningsvis övningskörning med pappa. Och självklart plugg...


Kommentarer
a.

Lycka till nuffi!!!!

2009-04-20 09:23:31

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0