Neon Nailpolish

Nu är naglarna knallrosa, sminket avtvättat och snart ska jag smörja in mig med brun utan sol. PARIS FOR PRESIDENT. Sitter och tittar på House förövrigt, gillar det programmet extremt. Mysigt att kura ihop sig under en filt med en kopp té till. Chillipill. Imorgon har vi ensemble, ser fram emot det. Var ett tag sen sist, med tanke på lov och hit och dit.

Funderar lite över en grej, men vetefan om jag ska göra det. Skulle vara en kul grej dock. Jaja.. Ni vet, ibland måste man faktiskt satsa lite. Annars kommer man ingenstans.
God natt, nu ska jag fortsätta kolla på Mr. House. He makes me go GAH!


Kommentarer
Stephanie

KLART SOM FAN ATT DU SKA GÖRA DET! och jag ska vara där vid din sida. du är bäst. okej? du vet att du klarar det. jag vet att du klarar det. du klarar allt <3

2009-04-14 22:36:13
URL: http://muster.devote.se
a.

vad är det du ska göra?

2009-04-15 10:51:49

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0