Poor little girl

Fyfan. Det RIVER i min hals som någon drar sträva sandpapper längs insidan av halsen. Det gör helt obeskrivligt jävla ont, och detta resulterar i att jag knappt kan prata. Underbart. Couldn't get better. Men snart är det faktiskt helg! Eller ja, det är bara 3 skoldagar kvar i alla fall :) Det hurrar vi för. Dessutom är det snart valborg, vilket för min del antingen kommer bli en mys-helg på landet med martin eller fucka ur-helg med girlsen. Återstår att se. Men skulle inte ha något emot att bara ta det lugnt den här valborgen faktiskt, då det oftast brukar sluta med att man blir för full och känner extrem-ångest dagen efter. "Jag ska aaaldrig mer dricka" har man ju hört förut. Ja ja, det är trots allt ett litet tag kvar tills dess...

Idag ska jag plugga som ett djur. Läsa ut min bok och göra klart idrottsarbetet vi håller på med.
Jag är lite confused över hur man ska göra bara, men det löser väl sig.

Jag är ledsen men jag MÅSTE gnälla lite till, aaaaaaaaaaaaaj.
Helvetes jävla ap fan-hals.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0